Mis on kiirlaen? Kiirlaenu taotlemine Kiirlaenu intress
Summa

50

2000

Periood

5

90

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on tarbimislaen? Tarbimislaenu taotlemine Tarbimislaenu intress
Summa

1000

10000

Periood

1

60

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on kinnisvaralaen? Kinnisvaralaenu taotlemine Kinnisvaralaenu intress
Summa

1000

50000

Periood

6

120

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on eluasemelaen? Eluasemelaenu taotlemine Eluasemelaenu intress
Summa

2000

200000

Periood

10

40

OTSI PAKKUMISI
 
 



 
Eripakkumised
 
Специальные предложения
Liitu meie uudiskirjaga

Liitudes meie uudiskirjaga, hoiame sind kursis meie tegemiste ja parimate sooduspakkumistega. Sisesta oma e-mail.

Täname! Sinu e-mail on lisatud.

9% intress BIGBANK-st Swedbanki klientidele



BIGBANK

BIGBANK kutsub finantsteadlikkusele suunatud kampaanias väikelaenu võtnud inimesi üles oma laenutingimusi kriitilise pilguga üle vaatama ning pakub Swedbanki klientidele võimalust oma väikelaen 9% intressiga BIGBANKi üle tuua, mis võimaldab paljudel inimestel finantsteenustelt raha oluliselt kokku hoida. Reeglina on turul alati olemas parem pakkumine, mida tuleb ise küsida ja otsida.

„Kõige rohkem saavad eestimaalased raha kokku hoida siis, kui nad vaatavad hoolega, kui palju intressi nad laenu, eriti väikelaenu eest maksvad," rääkis BIGBANKi turundus- ja müügivaldkonna juht Martin Länts. „Paraku on nii, et inimesed kaotavad palju raha seepärast, et nad ei süvene raha hinda. Et saada mõistlik intress, tuleb küsida vähemalt kaks pakkumist. See on nii kõigi teenuste ja varade puhul, mida inimesed tahavad kasutada või omandada."

„Eesti pangaturg ei ole piisavalt killustunud, kuigi peaks olema nagu näiteks Saksamaa oma, kus viie suurima panga turuosa kokku on napilt üle 30%," märkis Martin Länts. „Killustatus tagab turul tervisliku konkurentsi ning klientidele võimaluste rohkuse. Uue kampaaniaga tahame tõsta Eesti laenuturu – eriti just väikelaenuturu konkurentsi. Hiljutine TNS Emori uuring kinnitas, et 89% väikelaenu taotlevatest inimestest isegi ei küsi alternatiivset pakkumist lisaks kodupangale, samas kui piima või juustu ostes jälgitakse hinda suure hoolega."

„BIGBANK on varem pakkunud väikelaene keskmisest kõrgema intressiga, kuid alates eelmisest aastast on meie ärimudel oluliselt muutunud ning me peame inimeste finantshariduse ja -kirjaoskuse tõstmist väga oluliseks – tahame, et ühiskonnas tekiks selle üle diskussioon," lausus BIGBANKi Eesti maajuht Andrus Kurvits. „Inimeste laenuvajadus on kasvanud ja nad soovivad parandada oma elujärge, katta ootamatuid kulusid ning teha ka väikeinvesteeringuid, seega on tark ja mõistlik uurida pakkumiste kohta mitme turuosalise käest, sest sõltuvalt ajast ja kampaaniatest võivad universaalpankadest oluliselt paremaid tingimusi pakkuda ka väiksemad tegijad."

„BIGBANKi kampaanias kasutatavad sõnumid võivad esialgu tunduda mõnevõrra agressiivsed ja suurimat turuosalist ründavad, kuid meie kampaania on pigem konkurendi sportlik ergutamine," sõnas Martin Länts. „Selle eesmärgiks on panna inimesi mõtlema, et lisaks poes hindade võrdlemisele, on väga oluline võrrelda ka finantsteenuste hinda ja küsida pakkumine alati vähemalt kahest ettevõttest – ainult nii leiab turult hetke parima pakkumise ning poes säästetud raha ei kulu finantsteenuste tarbimisele."

„Teistest finantsasutustest võetud väikelaenu refinantseerimisel pakub BIGBANK kliendile vähemalt 5% soodsamat intressi, mis tähendab keskmise tarbimislaenu jäägi, 2893 euro puhul vähemalt 200 euro suurust säästu," lisas Martin Länts.

Kõik uudised