Mis on kiirlaen? Kiirlaenu taotlemine Kiirlaenu intress
Summa

50

2000

Periood

5

90

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on tarbimislaen? Tarbimislaenu taotlemine Tarbimislaenu intress
Summa

1000

10000

Periood

1

60

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on kinnisvaralaen? Kinnisvaralaenu taotlemine Kinnisvaralaenu intress
Summa

1000

50000

Periood

6

120

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on eluasemelaen? Eluasemelaenu taotlemine Eluasemelaenu intress
Summa

2000

200000

Periood

10

40

OTSI PAKKUMISI
 
 



 
Eripakkumised
 
Специальные предложения
Liitu meie uudiskirjaga

Liitudes meie uudiskirjaga, hoiame sind kursis meie tegemiste ja parimate sooduspakkumistega. Sisesta oma e-mail.

Täname! Sinu e-mail on lisatud.

Kiirlaenud tarbijakaitse kontrolli alla



Ärileht

Tarbijakaitseametile tähendab laenureklaamide läbivaatamine üle poole miljoni euro lisakulu, kirjutab Ärileht.

Majanduskomisjon otsustas saata riigikogusse teisele lugemisele televisioonis ja raadios kiirlaenureklaamide keelamise eelnõu. Sellesse otsustati lisada täiendus, mis kohustab kõiki laenupakkujaid ka teistes kanalites tehtavaid reklaame tarbijakaitseametiga kooskõlastama. See tähendab, et nt Swedbanki kodulaenu telereklaam pole keelatud nagu kiirlaen, aga peab ikkagi saama ameti heakskiidu.

Eilsel komisjoni istungil osales ka ameti peadirektor Andres Sooniste, kes luges üles potentsiaalse muudatusega kaasnevaid kulutusi ega olnud tarbijakaitse seadusemuudatusse kaasamisest just vaimustuses. Sooniste sõnul tuleb arvestada, et kõigi kanalite – TV, raadio, välireklaam, trükimeedia, internet – reklaamide jälgimine ja eelkooskõlastamine tähendab aastas kuni 15 000 reklaami läbivaatamist.

Kõik uudised