Mis on kiirlaen? Kiirlaenu taotlemine Kiirlaenu intress
Summa

50

2000

Periood

5

90

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on tarbimislaen? Tarbimislaenu taotlemine Tarbimislaenu intress
Summa

1000

10000

Periood

1

60

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on kinnisvaralaen? Kinnisvaralaenu taotlemine Kinnisvaralaenu intress
Summa

1000

50000

Periood

6

120

OTSI PAKKUMISI
 
 
Mis on eluasemelaen? Eluasemelaenu taotlemine Eluasemelaenu intress
Summa

2000

200000

Periood

10

40

OTSI PAKKUMISI
 
 



 
Eripakkumised
 
Специальные предложения
Liitu meie uudiskirjaga

Liitudes meie uudiskirjaga, hoiame sind kursis meie tegemiste ja parimate sooduspakkumistega. Sisesta oma e-mail.

Täname! Sinu e-mail on lisatud.

Elukindlustuslepingute sõlmimine internetipangas kasvab



e24.ee

2011. aasta algusest on elukindlustuslepingute sõlmimisel internetipangas märgata olulist kasvutrendi. Kui kõikidest elu- ja laenukindlustustoodetest sõlmitakse internetipanga vahedusel ca 10%, siis näiteks Swedbanki elukindlustustoote uutest lepingutest sõlmitakse internetipangas koguni 46%. Online kanalites sõlmitud uute lepingute arv on aastataguse ajaga võrreldes kasvanud kaks korda.

„Kui varem oli internetipank eelkõige keskkond oma kindlustuslepingute jälgimiseks ja haldamiseks, siis järjest enam eelistatakse ka lepinguid sõlmida online,“ kinnitas Swedbank Life Insurance SE juhatuse liige Mihkel Mandre. “Internetipanga kui kanali kasvav populaarsus on kindlasti seotud järjepidevalt lisandunud uute võimalustega saada kogu vajaminev teave netipangast – olgu selleks erinevad kalkulaatorid, e-nõustamine, korduma kippuvad küsimused või muud abimaterjalid. Kahtlemata on tegemist tõusva trendiga, mis on motiveerinud ka meid tegema täiendavaid pingutusi oma lahenduste muutmisel terviklikumaks.“

Toodete lõikes jaotuvad uued sõlmitud lepingud pooleks laenukindlustuse ja pere kaitseks tehtud lepingute vahel. Nii ei nähta varasemate aastatega võrreldes oma kohustusi enam üksnes laenude näol, vaid üha enam tunnetatakse vastutust oma pere ja lähedaste ees ning soovitakse tagada nende finantsturvalisus ka kõige ootamatuteks olukordadeks.

„Eesti tõuseb oma naabrite seast esile, kuna inimeste teadmised ja ootused e-lahenduste osas on väga kõrged,“ kommenteeris Mihkel Mandre. „Online kanalid ei asenda kindlasti inimlikku kontakti ja nõustamist kontorites, vaid lisavad uusi võimalusi eelkõige neile, kes on rohkem hõivatud või kes eelistavad oma otsused pigem iseseisvalt teha.“

Internetipangas lepingu sõlmija keskmine vanus on 34 aastat ja keskmine valitud elukindlustussumma ulatub 45 000 EUR’ni. Internetipangas sõlmitud lepingud on sellega oluliselt suuremad kui pangakontoris sõlmitud lepingud, kuigi vanuseline jaotus on üsna sarnane (kontorit lepingu sõlmimise kohana eelistava inimese keskmise vanus on 36 aastat) .

Swedbank on oma netipangas töötanud virtuaalset suhtlust eelistavale kliendile välja erinevaid tugilahendusi, mille eesmärgiks on tagada põhjalik taustainfo, nõustamine ja tagasiside kõikidele kliendi küsimustele. Netipanga elukindlustuse keskkonnas saab klient analüüsida ja hinnata oma kindlustusvajadust, tutvuda põhjaliku infoga kindlustuslepingu kohta ning vaadata erinevaid abimaterjale.

Swedbank Life Insurance SE internetipangas pakub kõikide elu- ja laenukindlustuslepingute sõlmimist ja haldust. Swedbank Life Insurance SE turuosa oli 2011. aasta uute elu- ja laenukindlustustoodete lepingute osas 46,3 % ning kasvas 2012. aasta alguses üle 60%. Swedbank Life Insurance SE’l on kokku üle 42 000 jõusoleva elu- ja laenukindlustuslepingu ning ettevõtte turuosa on jõusolevate lepingute baasil 62.8%

Kõik uudised