Nõuanded, mida e-poest ostmisel jälgida
- Lisainfo
- 18. aprill 2016
E-kaubanduse osakaal kerkib kui hea tainas tubli perenaise köögis ning erinevates poodides pakutav paneb tihtipeale vaid kukalt kratsima, et kuidas küll on inimkond suutnud siiamaani täisväärtuslikult eksisteerida ilma kõige selleta. Entusiastide nišiärist on saanud peavool ning ilmselt saab igaüks parafraseerida kuulsat lauset: „Ma ei tea kedagi, kes ei teaks kedagi, kes ei oleks e-poest tellinud!“, kirjutab oma blogis TF Bank.
Samamoodi nagu e-kaubandus ise on ka sellega seotud hirmud muutunud üldrahvalikumaks. Üks põhjus, mis paljusid inimesi siiani veel tagasi hoiab oma raske tööga teenitud eurosid Hiina (tegelikult muidugi ükskõik millise riigi, kuid Hiina megapoed on ilmselt siinmail tuntuimad) netiärikate poole teele panemast on mure, et kas saadav kaup on ikka see, mida telliti. Kas suurus sobib, kas ikka on see konkreetne toode või vidin, kas kvaliteet on see, mida reklaamitakse jne.
Teine küsimus on aga see, et kui kaupmeest ei näe, siis ega ometi keegi mulle tünga ei tee? Noh, et kas kaup ikka üldse teele pannakse ja ka kohale jõuab, kui olen ära maksnud? Või kui ma oma krediitkaardi andmed kuskile sisestan, siis ega keegi pärast mu kontot tühjaks tee?